replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年8月8日星期一

Swatch Light Tree - GZ152

Het is mijn laatste dag op het werk voor vandaag kerst, dus ik dacht dat ik mijn collega's trakteren op mijn meest extravagante kerst kijken vandaag.
Horloge jaar, Zwitsers uurwerk maner Swatch brengt een speciale kerst editie, en de huidige horloge is de 1996 release.
Het is onderdeel van hun originelen scala aan POP stalen met een standaard 3 draaiknop. Het gezicht van de wijzerplaat is see-through met de beweging. Rondom de wijzerplaat is een grote doorzichtige plastic horloge kop met twee extra accu's zichtbaar door. Deze batterijen macht van de ongewone eigenschap van het horloge (en het deel dat geeft het zijn naam) - de LED stengels.
Porren uit van de voorkant van het horloge rond de wijzerplaat zijn 5 bochtige rubber stengels met gedraaide gekleurde draden door. Aan het einde van elke steel is een LED, 2 groen, 2 rood en 1 geel. Wanneer de rode knop aan de zijkant van het horloge wordt ingedrukt, de LED's beginnen te knipperen in een schijnbaar willekeurige manier voor ongeveer 20 seconden.
Met het knipperen, en het feit dat de stengels porren uit tot ongeveer 7 cm, dit horloge is zeker merkbaar (-Ik heb veel rare blikken van voorbijgangers door hadden toen ze het horloge heb gemerkt). De omvang van de stengels maakt het een beetje moeilijk om je jas te krijgen dan ook te maken!
Het werd uitgebracht als een limited edition run van 20.000 toen het uitkwam in 1996. Het kwam ook in een interessante zaak die in gesloten toestand is een gigantische (misschien 15 cm doorsnee) rode kerstboom ballen!
bekijk meer rolex imitatie en piaget

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex