replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年12月2日星期五

Review: Montblanc TimeWalker Pythagore Ultra-Light

Montblanc ambassadeur en Chinese professionele badminton speler Lin Dan is een overweldigende kracht, zijn de eerste en enige speler alle belangrijke titels in de sport, namelijk de Olympische Spelen, WK, World Cup, Thomas Cup, Sudirman Cup, Super Series Masters gewonnen te hebben Finals, All England Open, Asian Games en Aziatische Kampioenschappen. Een horloge dat Lin kan dragen op het werk en in het spel zou hebben om de gewelddadige uitbarstingen van snelheid die badminton is bekend om te overleven; het zou moeten heel licht tot Lin's swift play aanvulling te zijn, en zijn sterk genoeg om de enorme krachten en schokken die door elke beweging.
Een deel van de collectie TimeWalker die hoge prestaties combineert met een modern en sportief esthetische, werd de Pythagore Ultra-Light Concept gebouwd met Lin in het achterhoofd. Dit begint met een geval gebouwd met ITR² Kevlar / Carbon elementen bij midden achterplaat, omlijsting en kroon en zwarte DLC titanium voor de hoorns, resulterend in een uurwerk dat slechts 14.88g weegt.
Een composietmateriaal belast met koolstof nanobuisjes, ITR² (Innovative Technisch Revolutionaire Resin) is acht keer lichter dan staal en vier keer lichter dan titanium. Volgens Montblanc, slechts een handvol specialisten hebben de know-how om horloge gevallen te maken van ITR² en Montblanc is zelfs te combineren, voor het eerst, met kevlar / carbon, een zeer resistent synthetische vezels.
Montblanc TimeWalker Pythagore Ultra-Light Concept
Montblanc TimeWalker Pythagore Ultra-Light Concept Caseback
Om gewicht tot het minimum te houden, de titanium nokken zijn skeletonised en mineraal glas is voor- en achterkant in plaats van saffier kristal gebruikt.
Weeg besparingen verder gaan dan het geval: er is geen knop om van te spreken; en de beweging is grotendeels skeletonised, het blootstellen van de handgemaakte onderdelen klaar inspectie. De mainplate is gemaakt van titanium, de seconden sub-wijzerplaat is een ring van geanodiseerd aluminium rechtstreeks op het van toepassing, terwijl de minuut spoor alleen is geëtst op. De handen te zijn van geanodiseerd aluminium. Bare zoals het is, heeft Montblanc niet geheel verlaten versiering, die gegraveerd sterren om acht en 03:00 tot grote kampioenschappen Lin had gewonnen te geven.
Het slaan van binnen is de nieuwe-handmatig opwinden Calibre MB M62.48, dat zijn naam is geïnspireerd op een Minerva beweging vanaf 1943 die recht architectonische bruggen van titanium dat Pythagoras de Gulden Snede voor visuele harmonie te volgen beschikt, vandaar.
bekijk meer Zwitserse replica en replica Rolex Day Date II

没有评论:

发表评论