replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年1月14日星期四

Jongen Londen - BOY-31-W Een Ster

Toen heb ik bloggen de Boy London horloges onlangs, hebben ze allemaal van verschillende stijlen, maar vandaag is het terug naar de meer gangbare modellen.
Ik heb geblogd over het merk Boy Londen vele malen, dus ik zal niet te veel van het merk verhaal te herhalen vandaag (als het kan allemaal te vinden op eerdere berichten).
Dit model is een van de vele verschillende horloges met het modelnummer BOY-31-W. Deze versie heeft een ronde behuizing met de naam Boy London gegoten in de ring in de linkerbenedenhoek en hun Eagle logo aan de top (zoals werd gezien in het horloge ik geblogd in augustus vorig jaar). Het gezicht ontwerp is behoorlijk druk, met de belangrijkste eigenschap die een grote rode 5 puntige ster in het midden, die wat lijkt een grote te zijn '1'. Inbetween alle punten van de ster zijn kleinere versies van de verschillende logo's te zien op andere modellen - stok man, upside-down dansende stok man, wiel met spaken, Eagle, en gezicht met 'Boy' cap. De band volgt de standaard design met een zwart lederen band met gouden deel vastgemaakt op met klinknagels en bedrukt met 'Boy London' en de Eagle logo.
Net als bij de anderen in deze ontwerpen, ik denk dat ze waren in het midden / eind jaren '90 gestart door een bedrijf dat de rechten van de Boy London merknaam, die was op een pauze gehad.
Bekijk meer horloges rolex en hermes classic

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex