replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年1月18日星期一

Puma Southern Cross Backwards horloge

Soms als je niet iets verwachten van een horloge het duurt een tijdje om het te merken. Ik had oorspronkelijk dacht dat dit een gewone analoge horloge totdat ik heb het bewegen ...
Het horloge is een ander door het sportmerk Puma. Puma zijn afkomstig uit Duitsland en zijn een van de grootste sport- en vrijetijdskleding bedrijven. Puma werd gestart als de Gebrüder Dassler Schuhfabrik in de jaren 1920 door de gebroeders Dassler. In de loop der jaren hun relatie verslechterd, totdat in 1948 zij splitsen van het bedrijf in twee, de vorming van Puma en Adidas.
Dit horloge is gemarkeerd Puma en Southern Cross. Ik dacht dat ik herinnerde me dat Southern Cross was een reeks van schoenen / trainers, maar ik kan het niet vinden elke Puma Southern Cross online.
Op het eerste gezicht, het horloge ziet eruit als een standaard horloge analoge wijzerplaat. Het heeft een 3 de hand wijzerplaat met een wit gezicht en eenvoudige ronde geval. De cijfers zijn een beetje ongewoon als ze leunen een lange weg naar rechts, maar over het algemeen lijkt het erop dat een normaal horloge. Het bijzondere is dat het horloge is tegen de klok horloge met de hand loopt 'achteruit' rond de wijzerplaat.
De achterkant heeft alleen de naam Puma en het serienummer van het horloge. Aan de achterzijde is een sticker van Orient, en binnen is er een Orient quartz uurwerk.
Van de stijl, de staat, en het gevoel van het horloge zou ik denk dat het is een jaren '80 of '90 model, maar met geen andere referenties, het gaat te hebben om een ​​gok te zijn.
Bekijk meer kopie rolex en ferrari

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex